Trendbook

Świat zmienia się szybciej, niż nam się wydaje.
Nowe technologie, kryzys, pandemia, wrażliwość na środowisko
— wszystko sprawia, że podejmujemy decyzje inaczej niż do tej pory. Czytamy trendy i otwieramy oczy na te, które tu i teraz zmieniają to,
jak żyjemy, pracujemy czy kupujemy.

Zapraszamy na Trendbook
— cykl rozmów z gośćmi z biznesowej pierwszej ligi

Partner

Grzegorz Nawacki
„Puls Biznesu”

Paweł Sołtys
Radio 357

Słuchaj w Radiu357

i czytaj w „Pulsie Biznesu”

Świat zmienia się szybciej, niż nam się wydaje.
Nowe technologie, kryzys, pandemia, wrażliwość na środowisko — wszystko sprawia, że podejmujemy decyzje inaczej niż do tej pory. Czytamy trendy i otwieramy oczy na te,
które tu i teraz zmieniają to, jak żyjemy, pracujemy czy kupujemy.

Zapraszamy na Trendbook
— cykl rozmów z gośćmi
z biznesowej pierwszej ligi

Partner

Grzegorz Nawacki
„Puls Biznesu”

Paweł Sołtys
Radio 357

Słuchaj w Radiu357

i czytaj w „Pulsie Biznesu”

Wybierz z listy:

sezon 2

od 12.01.2023

Kryzys zmienia zwyczaje konsumentów – jako jedne z pierwszych podchwyciły to sieci handlowe,
ale nie one jedne walczą o klienta w inny niż dotychczasowy sposób

12.01, godz. 15.40

1

Konsument kryzysowy

18.01

Aleksandra Sroka-Krzyżak, Head of Strategy and Chief of Staff, Allegro

Rzeczywistość rozszerzona od dłuższego czasu nie jest już wizją z "Raportu mniejszości", lecz już teraz pomaga w łatwiejszej sprzedaży, promocji czy... podróżach

2

25.01

19.01, godz. 15.40

Co czeka nas w metawersum

3

Aplikacje bankowe przeżywają metamorfozę – włączają do swojego portfolio zupełnie niezwiązane z bankowaniem usługi, jak chociażby płacenie za... parking. Na ile uda im się zintegrować nasze drobne płatności?

26.01, godz. 15.40

Nowe życie bankowych aplikacji

01.02

4

08.02

02.02, godz. 15.40

Cyfrowa rozrywka

Radio – przez internet. Film – w domu. Koncert – na komórce. Podróże – do metaversum.
Gry – w goglach 3D. Nowa cyfrowa rozrywka przeorała nasze zwyczaje.

5

Ostatnie lata to długo wyczekiwany szturm kobiet na znaczące pozycje w biznesie. Cały czas jednak syndrom oszusta (a właściwie: oszustki) daje się we znaki.

09.02, godz. 15.40

Kobieca zmiana w biznesie

15.02

Inwestycyjne gwiazdy ostatnich kwartałów – projekty kryptowalutowe czy opieczętowane szyldem "ESG" przeżywają trudniejsze chwile, nie tylko w związku z korektą na giełdach. Na ile uda się wyregulować ten rynek?

22.02

16.02, godz. 15.40

Inwestycje po nowemu

6

Czas na tryb kryzysowy. Wszyscy patrzą na to, gdzie i na czym oszczędzać, co ma kluczowy wpływ
na decyzje. Więc gdzie jest ten zbytek? Na czym będziemy oszczędzali, a na czym już to robimy?

Kryzys zmienia zwyczaje konsumentów – jako jedne z pierwszych podchwyciły to sieci handlowe, ale nie one jedne walczą o klienta w inny niż dotychczasowy sposób

12.01, godz. 15.40

18.01

Anna Lewandowska
dyrektorka Doświadczeń Klientów
i Obsługi B2C w Orange Polska

Konsument kryzysowy

odcinek 1

19.01 godz. 15.40

Rzeczywistość rozszerzona od dłuższego czasu nie jest już wizją z "Raportu mniejszości", lecz już teraz pomaga w łatwiejszej sprzedaży, promocji czy... podróżach

25.01

odcinek 2

Co czeka nas
w metawersum

Aplikacje bankowe przeżywają metamorfozę – włączają do swojego portfolio zupełnie niezwiązane z bankowaniem usługi, jak chociażby płacenie za... parking. Na ile uda im się zintegrować nasze drobne płatności?

Bartosz Berestecki

prezes PayTel

Piotr Hibner

dyrektor Santander Digital

01.02

Nowe życie bankowych aplikacji

odcinek 3

26.01, godz. 15.40

Radio – przez internet. Film – w domu. Koncert – na komórce. Podróże – do metaversum. Gry – w goglach 3D. Nowa cyfrowa rozrywka przeorała nasze zwyczaje.

XXXX

XXXXX

XXX

XXXX

Cyfrowa rozrywka

odcinek 4

02.02, godz. 15.40

08.02

Ostatnie lata to długo wyczekiwany szturm kobiet na znaczące pozycje w biznesie. Cały czas jednak syndrom oszusta (a właściwie: oszustki) daje się we znaki.

15.02

9.02, godz. 15.40

XXXX
XXXX

XXXX

XXXXX

Kobieca zmiana
w biznesie

odcinek 5

Inwestycje po nowemu

odcinek 6

XXXX

XXXX

XXXXX

XXXXXX

Inwestycyjne gwiazdy ostatnich kwartałów – projekty kryptowalutowe czy opieczętowane szyldem "ESG" przeżywają trudniejsze chwile, nie tylko w związku z korektą na giełdach. Na ile uda się wyregulować ten rynek?

22.02

16.02, godz. 15.40

Marcel Pawlak

Head of AML Practice

w polskim oddziale Capgemini Invent

Piotr Baczyński

założyciel i prezes Immersiona

Aleksandra Sroka-Krzyżak

Head of Strategy and Chief of Staff, Allegro

Anna Lewandowska, dyrektorka Doświadczeń Klientów i Obsługi B2C w Orange Polska

Marcel Pawlak, Head of AML Practice w polskim oddziale Capgemini Invent

Piotr Baczyński, założyciel i prezes Immersiona

Bartosz Berestecki, prezes PayTel

Piotr Hibner, dyrektor Santander Digital

sezon 1

6 odcinków

Czas na tryb kryzysowy. Wszyscy patrzą na to, gdzie i na czym oszczędzać, co ma kluczowy wpływ
na decyzje. Więc gdzie jest ten zbytek? Na czym będziemy oszczędzali, a na czym już to robimy?

27.10, godz. 14.10

1

02.11

Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezeska Grupy Modne Zakupy

Jak luksus ma się dobrze w kryzysie i dlaczego drogie przyjemności tak poprawiają samopoczucie.

2

09.11

03.11, godz. 14.10

EFEKT SZMINKI

Wojciech Sieńczyk, dyrektor Obszaru Wealth Management Santander Bank Polska

Ania Kruk, współzałożycielka, prezes marki ANIA KRUK

3

Od pracy przez porady specjalistów, telemedycynę, randki, zakupy po msze.
Jakie będą konsekwencje gospodarcze i społeczne?

10.11, godz. 14.10

Zdalność wszystkiego

16.11

Michał Kramarz, Head of Google for Startups, CEE

Katarzyna Kazior, inwestorka, założycielka start-upu Polka

4

23.11

17.11, godz. 14.10

Bioniczna bankowość przyszłości

Czy powoli będziemy zmieniać się w terminatorów z chipami, elektronicznie wspomaganym wzrokiem i pamięcią? Jak ta rewolucja zmieni marketing, systemy płatnicze, edukację?

Kamila Kaliszyk, dyrektorka ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe

Maciej Reluga, członek Zarządu Santander Bank Polska, główny ekonomista Banku

5

Ile w tym marketingu, a ile realnej zmiany? Czy konsumenci wybierają marki, które grają fair? Czy biznes przestaje mierzyć efektywność zyskiem netto, a zaczyna impaktem społecznym?

24.11, godz. 14.10

ESG - CZYM JEST ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ BIZNESU

Rafał Rudzki, dyrektor ds. ESG, Żabka Group

Ewa Janczukowicz-Cichosz, ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju, LPP

30.11

Gdzie sprawdza się AI, gdzie poległa i jak jej obecność wpisuje się w inwigilację i zbieranie danych.

Big data wkracza pod strzechy, czy aby na pewno nie mamy z tym problemu.


Magdalena Kasiewicz, Customer Success Lead, członek zarządu Microsoft w Polsce

Jowita Michalska, prezeska Digital University, Singularity Group Warsaw

07.12

01.12, godz. 14.10

INWIGILUJĄCE MASZYNY

6

Czas na tryb kryzysowy. Wszyscy patrzą na to, gdzie i na czym oszczędzać, co ma kluczowy wpływ
na decyzje. Więc gdzie jest ten zbytek? Na czym będziemy oszczędzali, a na czym już to robimy?

Czas na tryb kryzysowy. Wszyscy patrzą na to, gdzie i na czym oszczędzać, co ma kluczowy wpływ na decyzje. Więc gdzie jest ten zbytek? Na czym będziemy oszczędzali, a na czym już to robimy?

27.10, godz. 14.10

02.11

Grażyna Piotrowska-Oliwa
prezeska Grupy Modne Zakupy

ZACISKANIE PASA

odcinek 1

03.11, godz. 14.10

Jak luksus ma się dobrze w kryzysie i dlaczego drogie przyjemności tak poprawiają samopoczucie.

09.11

Wojciech Sieńczyk
dyrektor Obszaru Wealth Management
Santander Bank Polska

Ania Kruk
współzałożycielka, prezes marki ANIA KRUK

odcinek 2

EFEKT SZMINKI

Od pracy przez porady specjalistów, telemedycynę, randki, zakupy po msze. Jakie będą konsekwencje gospodarcze i społeczne?

Katarzyna Kazior

inwestorka, założycielka start-upu Polka

Michał Kramarz

Head of Google for Startups, CEE

16.11

Zdalność wszystkiego

odcinek 3

10.11, godz. 14.10

Czy powoli będziemy zmieniać się w terminatorów z chipami, elektronicznie wspomaganym wzrokiem i pamięcią? Jak ta rewolucja zmieni marketing, systemy płatnicze, edukację?

Maciej Reluga

członek Zarządu Santander Bank Polska, główny ekonomista Banku

Kamila Kaliszyk

dyrektorka ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe

Bioniczna bankowość przyszłości

odcinek 4

17.11, godz. 14.10

23.11

Ile w tym marketingu, a ile realnej zmiany? Czy konsumenci wybierają marki, które grają fair? Czy biznes przestaje mierzyć efektywność zyskiem netto, a zaczyna impaktem społecznym?

30.11

24.11, godz. 14.10

Ewa Janczukowicz-Cichosz
ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju, LPP

Rafał Rudzki

dyrektor ds. ESG, Żabka Group

ESG — CZYM JEST ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ BIZNESU

odcinek 5

INWIGILUJĄCE MASZYNY

odcinek 6

Magdalena Kasiewicz

Customer Success Lead,
członek zarządu Microsoft w Polsce

Jowita Michalska

prezeska Digital University,
Singularity Group Warsaw


Gdzie sprawdza się AI, gdzie poległa i jak jej obecność wpisuje się w inwigilację i zbieranie danych. Big data wkracza pod strzechy, czy aby na pewno nie mamy z tym problemu.

07.12

01.12, godz. 14.10

Czas na tryb kryzysowy. Wszyscy patrzą na to, gdzie i na czym oszczędzać, co ma kluczowy wpływ na decyzje. Więc gdzie jest ten zbytek? Na czym będziemy oszczędzali, a na czym już to robimy?

27.10, godz. 14.10

ZACISKANIE PASA

02.11

Grażyna Piotrowska-Oliwa
prezeska Grupy Modne Zakupy

odcinek 1