Trendbook
Świat zmienia się szybciej, niż nam się wydaje.
Nowe technologie, kryzys, pandemia, wrażliwość na środowisko
— wszystko sprawia, że podejmujemy decyzje inaczej niż do tej pory. Czytamy trendy i otwieramy oczy na te, które tu i teraz zmieniają to,
jak żyjemy, pracujemy czy kupujemy.
Zapraszamy na Trendbook
— cykl rozmów z gośćmi z biznesowej pierwszej ligi
Partner
Grzegorz Nawacki
„Puls Biznesu”
Paweł Sołtys
Radio 357
Słuchaj w Radiu357
i czytaj w „Pulsie Biznesu”
Świat zmienia się szybciej, niż nam się wydaje.
Nowe technologie, kryzys, pandemia, wrażliwość na środowisko — wszystko sprawia, że podejmujemy decyzje inaczej niż do tej pory. Czytamy trendy i otwieramy oczy na te,
które tu i teraz zmieniają to, jak żyjemy, pracujemy czy kupujemy.
Zapraszamy na Trendbook
— cykl rozmów z gośćmi
z biznesowej pierwszej ligi
Partner
Grzegorz Nawacki
„Puls Biznesu”
Paweł Sołtys
Radio 357
Słuchaj w Radiu357
i czytaj w „Pulsie Biznesu”
Wybierz z listy:
Kryzys zmienia zwyczaje konsumentów – jako jedne z pierwszych podchwyciły to sieci handlowe,
ale nie one jedne walczą o klienta w inny niż dotychczasowy sposób
12.01, godz. 15.40
1
Konsument kryzysowy
18.01
Aleksandra Sroka-Krzyżak, Head of Strategy and Chief of Staff, Allegro
Rzeczywistość rozszerzona od dłuższego czasu nie jest już wizją z "Raportu mniejszości", lecz już teraz pomaga w łatwiejszej sprzedaży, promocji czy... podróżach
2
25.01
19.01, godz. 15.40
Co czeka nas w metawersum
3
Aplikacje bankowe przeżywają metamorfozę – włączają do swojego portfolio zupełnie niezwiązane z bankowaniem usługi, jak chociażby płacenie za... parking. Na ile uda im się zintegrować nasze drobne płatności?
26.01, godz. 15.40
Nowe życie bankowych aplikacji
01.02
4
08.02
02.02, godz. 15.40
Cyfrowa rozrywka
Radio – przez internet. Film – w domu. Koncert – na komórce. Podróże – do metaversum.
Gry – w goglach 3D. Nowa cyfrowa rozrywka przeorała nasze zwyczaje.
5
Ostatnie lata to długo wyczekiwany szturm kobiet na znaczące pozycje w biznesie. Cały czas jednak syndrom oszusta (a właściwie: oszustki) daje się we znaki.
09.02, godz. 15.40
Kobieca zmiana w biznesie
15.02
Inwestycyjne gwiazdy ostatnich kwartałów – projekty kryptowalutowe czy opieczętowane szyldem "ESG" przeżywają trudniejsze chwile, nie tylko w związku z korektą na giełdach. Na ile uda się wyregulować ten rynek?
22.02
16.02, godz. 15.40
Inwestycje po nowemu
6
Czas na tryb kryzysowy. Wszyscy patrzą na to, gdzie i na czym oszczędzać, co ma kluczowy wpływ
na decyzje. Więc gdzie jest ten zbytek? Na czym będziemy oszczędzali, a na czym już to robimy?
Kryzys zmienia zwyczaje konsumentów – jako jedne z pierwszych podchwyciły to sieci handlowe, ale nie one jedne walczą o klienta w inny niż dotychczasowy sposób
12.01, godz. 15.40
18.01
Anna Lewandowska
dyrektorka Doświadczeń Klientów
i Obsługi B2C w Orange Polska
Konsument kryzysowy
odcinek 1
19.01 godz. 15.40
Rzeczywistość rozszerzona od dłuższego czasu nie jest już wizją z "Raportu mniejszości", lecz już teraz pomaga w łatwiejszej sprzedaży, promocji czy... podróżach
25.01
odcinek 2
Co czeka nas
w metawersum
Aplikacje bankowe przeżywają metamorfozę – włączają do swojego portfolio zupełnie niezwiązane z bankowaniem usługi, jak chociażby płacenie za... parking. Na ile uda im się zintegrować nasze drobne płatności?
Bartosz Berestecki
prezes PayTel
Piotr Hibner
dyrektor Santander Digital
01.02
Nowe życie bankowych aplikacji
odcinek 3
26.01, godz. 15.40
Radio – przez internet. Film – w domu. Koncert – na komórce. Podróże – do metaversum. Gry – w goglach 3D. Nowa cyfrowa rozrywka przeorała nasze zwyczaje.
XXXX
XXXXX
XXX
XXXX
Cyfrowa rozrywka
odcinek 4
02.02, godz. 15.40
08.02
Ostatnie lata to długo wyczekiwany szturm kobiet na znaczące pozycje w biznesie. Cały czas jednak syndrom oszusta (a właściwie: oszustki) daje się we znaki.
15.02
9.02, godz. 15.40
XXXX
XXXX
XXXX
XXXXX
Kobieca zmiana
w biznesie
odcinek 5
Inwestycje po nowemu
odcinek 6
XXXX
XXXX
XXXXX
XXXXXX
Inwestycyjne gwiazdy ostatnich kwartałów – projekty kryptowalutowe czy opieczętowane szyldem "ESG" przeżywają trudniejsze chwile, nie tylko w związku z korektą na giełdach. Na ile uda się wyregulować ten rynek?
22.02
16.02, godz. 15.40
Marcel Pawlak
Head of AML Practice
w polskim oddziale Capgemini Invent
Piotr Baczyński
założyciel i prezes Immersiona
Aleksandra Sroka-Krzyżak
Head of Strategy and Chief of Staff, Allegro
Anna Lewandowska, dyrektorka Doświadczeń Klientów i Obsługi B2C w Orange Polska
Marcel Pawlak, Head of AML Practice w polskim oddziale Capgemini Invent
Piotr Baczyński, założyciel i prezes Immersiona
Bartosz Berestecki, prezes PayTel
Piotr Hibner, dyrektor Santander Digital
Czas na tryb kryzysowy. Wszyscy patrzą na to, gdzie i na czym oszczędzać, co ma kluczowy wpływ
na decyzje. Więc gdzie jest ten zbytek? Na czym będziemy oszczędzali, a na czym już to robimy?
27.10, godz. 14.10
1
02.11
Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezeska Grupy Modne Zakupy
Jak luksus ma się dobrze w kryzysie i dlaczego drogie przyjemności tak poprawiają samopoczucie.
2
09.11
03.11, godz. 14.10
EFEKT SZMINKI
Wojciech Sieńczyk, dyrektor Obszaru Wealth Management Santander Bank Polska
Ania Kruk, współzałożycielka, prezes marki ANIA KRUK
3
Od pracy przez porady specjalistów, telemedycynę, randki, zakupy po msze.
Jakie będą konsekwencje gospodarcze i społeczne?
10.11, godz. 14.10
Zdalność wszystkiego
16.11
Michał Kramarz, Head of Google for Startups, CEE
Katarzyna Kazior, inwestorka, założycielka start-upu Polka
4
23.11
17.11, godz. 14.10
Bioniczna bankowość przyszłości
Czy powoli będziemy zmieniać się w terminatorów z chipami, elektronicznie wspomaganym wzrokiem i pamięcią? Jak ta rewolucja zmieni marketing, systemy płatnicze, edukację?
Kamila Kaliszyk, dyrektorka ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe
Maciej Reluga, członek Zarządu Santander Bank Polska, główny ekonomista Banku
5
Ile w tym marketingu, a ile realnej zmiany? Czy konsumenci wybierają marki, które grają fair? Czy biznes przestaje mierzyć efektywność zyskiem netto, a zaczyna impaktem społecznym?
24.11, godz. 14.10
ESG - CZYM JEST ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ BIZNESU
Rafał Rudzki, dyrektor ds. ESG, Żabka Group
Ewa Janczukowicz-Cichosz, ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju, LPP
30.11
Gdzie sprawdza się AI, gdzie poległa i jak jej obecność wpisuje się w inwigilację i zbieranie danych.
Big data wkracza pod strzechy, czy aby na pewno nie mamy z tym problemu.
Magdalena Kasiewicz, Customer Success Lead, członek zarządu Microsoft w Polsce
Jowita Michalska, prezeska Digital University, Singularity Group Warsaw
07.12
01.12, godz. 14.10
INWIGILUJĄCE MASZYNY
6
Czas na tryb kryzysowy. Wszyscy patrzą na to, gdzie i na czym oszczędzać, co ma kluczowy wpływ
na decyzje. Więc gdzie jest ten zbytek? Na czym będziemy oszczędzali, a na czym już to robimy?
Czas na tryb kryzysowy. Wszyscy patrzą na to, gdzie i na czym oszczędzać, co ma kluczowy wpływ na decyzje. Więc gdzie jest ten zbytek? Na czym będziemy oszczędzali, a na czym już to robimy?
27.10, godz. 14.10
02.11
Grażyna Piotrowska-Oliwa
prezeska Grupy Modne Zakupy
ZACISKANIE PASA
odcinek 1
03.11, godz. 14.10
Jak luksus ma się dobrze w kryzysie i dlaczego drogie przyjemności tak poprawiają samopoczucie.
09.11
Wojciech Sieńczyk
dyrektor Obszaru Wealth Management
Santander Bank Polska
Ania Kruk
współzałożycielka, prezes marki ANIA KRUK
odcinek 2
EFEKT SZMINKI
Od pracy przez porady specjalistów, telemedycynę, randki, zakupy po msze. Jakie będą konsekwencje gospodarcze i społeczne?
Katarzyna Kazior
inwestorka, założycielka start-upu Polka
Michał Kramarz
Head of Google for Startups, CEE
16.11
Zdalność wszystkiego
odcinek 3
10.11, godz. 14.10
Czy powoli będziemy zmieniać się w terminatorów z chipami, elektronicznie wspomaganym wzrokiem i pamięcią? Jak ta rewolucja zmieni marketing, systemy płatnicze, edukację?
Maciej Reluga
członek Zarządu Santander Bank Polska, główny ekonomista Banku
Kamila Kaliszyk
dyrektorka ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe
Bioniczna bankowość przyszłości
odcinek 4
17.11, godz. 14.10
23.11
Ile w tym marketingu, a ile realnej zmiany? Czy konsumenci wybierają marki, które grają fair? Czy biznes przestaje mierzyć efektywność zyskiem netto, a zaczyna impaktem społecznym?
30.11
24.11, godz. 14.10
Ewa Janczukowicz-Cichosz
ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju, LPP
Rafał Rudzki
dyrektor ds. ESG, Żabka Group
ESG — CZYM JEST ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ BIZNESU
odcinek 5
INWIGILUJĄCE MASZYNY
odcinek 6
Magdalena Kasiewicz
Customer Success Lead,
członek zarządu Microsoft w Polsce
Jowita Michalska
prezeska Digital University,
Singularity Group Warsaw
Gdzie sprawdza się AI, gdzie poległa i jak jej obecność wpisuje się w inwigilację i zbieranie danych. Big data wkracza pod strzechy, czy aby na pewno nie mamy z tym problemu.
07.12
01.12, godz. 14.10
Czas na tryb kryzysowy. Wszyscy patrzą na to, gdzie i na czym oszczędzać, co ma kluczowy wpływ na decyzje. Więc gdzie jest ten zbytek? Na czym będziemy oszczędzali, a na czym już to robimy?
27.10, godz. 14.10
ZACISKANIE PASA
02.11
Grażyna Piotrowska-Oliwa
prezeska Grupy Modne Zakupy
odcinek 1